Известие

Collapse
No announcement yet.

Твърд педал на съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Твърд педал на съединителя

    Здравейте! Проблемът ми е , че педала на съединителя е малко твърд. Миналата година сменях съединителя, преди 4-5 години съм сменил помпата и работния цилиндър, не губи течност, има я в казанчето, но педала си е твърд. Жена ми кара един Сеат, на който съединителя също е хидравличен, но педала е супер мек. Моля, ако някой знае дали при 155-цата това да е твърд педала е нормално, нека каже. Или ако не е нормално, то каква е причината за това? Благодаря!
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

  • #2
    Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
    Здравейте! Проблемът ми е , че педала на съединителя е малко твърд. Миналата година сменях съединителя, преди 4-5 години съм сменил помпата и работния цилиндър, не губи течност, има я в казанчето, но педала си е твърд. Жена ми кара един Сеат, на който съединителя също е хидравличен, но педала е супер мек. Моля, ако някой знае дали при 155-цата това да е твърд педала е нормално, нека каже. Или ако не е нормално, то каква е причината за това? Благодаря!
    Причината е като на всеки такъв съединител - или лагерът се вкопава в пластините на притискателният диск или пластините на притискателният диск губят еластичност от загряване с времето и се втвърдяват. Или и двете заедно.
    Нов съединител е лек като перо, когато смениш диск, лагер и притискател. НО като всяко нещо си има време на експлоатация.
    Помня като смених моя, че при първото качване в колата, щях да пробия пода с левия крак. Сега е по-твърд и с времето става така...


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Моя го смених миналта година през март, но пак не омекна толкова, колкото на Сеат-а на жената например. Или пък ми калпав съединителя. Може ли да е от помпите?
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

      Comment


      • #4
        Съединителя, комплект ли го смени? Не е изключено да си попаднал на менте. А от помпата и цилиндъра , няма да ти е твърд педала.
        LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
        LANCIA THEMA 2.0 8V
        ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
        ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D

        Comment


        • #5
          Не се задълбочавайте чак толкова!
          Просто смени маркуча между помпата и работния цилиндър
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Не се задълбочавайте чак толкова!
            Просто смени маркуча между помпата и работния цилиндър
            То там малко е тръбичка маи...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Не може да няма маркуч!
              Между двигателя и купето не може да има само тръба.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Не може да няма маркуч!
                Между двигателя и купето не може да има само тръба.
                Точно така - от помпата в купето върви маркуч и после преминава с тръбичка в работния цилиндър.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Съединителя го сменях нов, с лагер комплект. Уж беше LUK. Иначе помпата съм я сменял преди 6-7 години. Незнам дали тоя маркуч, който излиза от нея ще е толкова зле, та да окаже такова влияние?!
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                    Съединителя го сменях нов, с лагер комплект. Уж беше LUK. Иначе помпата съм я сменял преди 6-7 години. Незнам дали тоя маркуч, който излиза от нея ще е толкова зле, та да окаже такова влияние?!
                    Абсолютно!
                    Тоя проблем съм го имал още на москвича, преди тридесет години.
                    Маркуча се разлага от вътре и започва да действа понякога даже като клапан.
                    Смени го и ще се учудиш колко много неща са зависели от него!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за съвета! А, дали има такива маркучи, които да се продават отделно от помпата?
                      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                      Comment


                      • #12
                        Този маркуч едва ли ще го намериш нов.
                        Като сменях съединител, взех моя стария, който беше пред разпад и в една фирма занимаваща се с изработка на всякакви хидравлични маркучи ми направиха нов.
                        Вече повече от година карам с него и проблем не съм имал.
                        33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
                        166 2.4 jtd 150 03г.

                        Comment


                        • #13
                          Лесно ли се сваля маркуча и дали ще изтече много спирачна течност?
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                            Лесно ли се сваля маркуча и дали ще изтече много спирачна течност?
                            Аз пък се замислих леко.... Ако тоя маркуч е толкова зле не е ли редно след като се натисне съединителя и работния цилиндър се напълни някак с течност, да следва след това приплъзване на съединителя поради невъзможноста да се върне течноста нагоре към помпата/казанчето!?!?
                            Чичето по-горе постоянно говори за скапали се маркучи спирачни и тн, но аз на 155-ца несъм видял такова нещо..
                            (трябва да е било ужасно занемарено положението.. )
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Не може да няма маркуч!
                              Между двигателя и купето не може да има само тръба.
                              Може,може...ще ти ги кажа последователно:педал-г. помпа-тръбичка-маркуч-д. помпа-вилка съединител...и те така
                              Alfa 155 1.9TD '97 EX
                              Alfa 166 2.4 JTD EX
                              Alfa 156 2.4 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X